Muc-Off Precision Capsule Tubeless javítókészlet, rózsaszín

Muc-Off Precision Capsule Tubeless javítókészlet, rózsaszín

11 999 Ft

Egyéb ajánlatok

 

Muc-Off Precision Capsule Tubeless javítókészlet, rózsaszín

11 999 Ft
+ 999 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
mtbiker.hu
Termékleírás
Gyártó Muc-Off

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Vezessen megszakítás nélkül a precíziós cső nélküli javítókapszulánkkal. Könnyű, könnyen használható, és tökéletes tartalék arra az esetre, ha nem sikerül lezárni egy durva defektet.  A CNC megmunkálású 6061-es alumíniumból készült erős és strapabíró test menedékként szolgál a nyersdarabok számára, a szerszám markolata pedig szilikonba van burkolva, hogy bármilyen körülmények között könnyű fogást biztosítson.  Kemény, 304-es rozsdamentes acélból készült, integrált 2 az 1-ben szerszámával egyben átszúró dugó és dörzsár is, és 5x vékony, 5x közepes és 5x vastag dugóval rendelkezik. Minden tömlő nélküli közúti, murvás és MTB abronccsal kompatibilis.

  • Kapszula/test: 6061 alumínium

  • Dugószúró szerszám: 304 rozsdamentes acél

  • Súly: ~26 g (dugók nélkül)

  • 66mm x 20mm

  • Színválaszték: fekete és rózsaszín színben 

Használati utasítás:
1. Határozza meg a szúrás forrását, és távolítsa el a törmeléket vagy a szúrás forrását.
2. Ha a defekthez közepes vagy nagyobb dugók szükségesek, akkor a szerszám fogazott részével fúrja ki többször a lyukat, ügyelve arra, hogy 45 fokos szöget használjon, és kövesse a gumi irányát, hogy ne sérüljön meg a tömlő nélküli szalag vagy a gumiabroncs fala!
3. Most fogja meg a gumiabroncs sapkáját (lehet, hogy olyan eszközt kell használnia, amely segít a kupak kipattogtatásában). A legnagyobb méret az MTB abroncsokhoz, a közepes a murvás abroncsokhoz, a kicsi a közúti abroncsokhoz, de kiválaszthatja a furatméretéhez legjobban illőt. Most nyomja erősen a dugó egyik végét az ujjai közé, hogy lelapuljon. (Ha vékony dugót használ, fűzze át a szerszám végén lévő hegyen, ne a fő nagyobb horonyba).
4. Fűzze be a csatlakozást a szerszám végén úgy, hogy a dugó most a szerszám közepén legyen.
5. Keresse meg a szúrólyukat, majd vezesse be a szerszámot a lyukon keresztül (45 fokos szögben, és kövesse a gumiabroncs irányát, hogy elkerülje a tömlő nélküli szalag vagy a gumiabroncs falának sérülését!), amíg a dugó körülbelül a gumiabroncs feléig nem ér. Ügyeljen arra, hogy a dugó végei a gumiabroncs külső oldalán maradjanak.
6. Lassan, néhány fordulattal az óramutató járásával megegyező irányba forgatva csavarja el a dugót a gumiabroncs belsejében, és lassan felfelé húzva távolítsa el - a dugó a gumiban marad, és a lyuk betömődik.
7. Fújja fel újra az abroncsot a kívánt nyomásra, és már mehet is! (Maximum 80 PSI-t ajánlunk országúti kerékpáron!)
8. Hazaérkezés után javasoljuk, hogy késsel rövidítse le a kupak végeit úgy, hogy legalább 3-5 mm még kilógjon az abroncsból. (Legyen óvatos a vágásnál).
TIP! Egyszerűen vágja a különböző méretű nyersdarabokat egy- vagy dupla darabokra, és helyezze őket a kapszulába, így többféle lehetőség közül választhat a különböző méretű szúrásokhoz!  
FIGYELMEZTETÉS: Gyermekek elől elzárva tartandó. A szerszám ÉLES élekkel rendelkezik, ezért óvatosan használja. Közúti abroncsok esetén erősen javasoljuk a defektes abroncs cseréjét, amint az biztonságosan megtehető, különösen akkor, ha magas légnyomású abroncsot szeretne használni! 
 

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.