Muc-Off No Puncture Hassle belső cső tömítőanyag, 1 l

Muc-Off No Puncture Hassle belső cső tömítőanyag, 1 l

14 099 Ft

Egyéb ajánlatok

 

Muc-Off No Puncture Hassle belső cső tömítőanyag, 1 l

14 099 Ft
+ 999 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
mtbiker.hu
Termékleírás
Gyártó Muc-Off

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Nevessen szembe a defektes belső csővel szuperkönnyű, de masszív belső tömítésünkkel! A Muc-Off Szúrásmentes belső cső tömítőanyag könnyen felszerelhető, és a molekulák 4 mm-ig lezárják a belső cső furatait, így biztosítva, hogy az utazás zavartalan legyen! Szabadalmaztatott, nem veszélyes, vízbázisú formulánkat kifejezetten belső tömlőkkel való használatra fejlesztettük ki, és számos kerékpárral kompatibilis. Legyen szó ingázásról, hátizsákkal, lovaglásról és bármi másról, ami a kettő között van, mi mindenben megtalálod!Csak Schrader szelepekkel és eltávolítható szelepmaggal rendelkező Presta szelepekkel ellátott csövekhez használható. Nem alkalmas tömlő nélküli abroncsokhoz. Forradalmian új tömlő nélküli tömítőanyagunkat itt találja !

  • A belső lelkek szúrásának megelőzése

  • Alkalmas MTB, országúti, eBike, városi, összecsukható és túrakerékpárokhoz

  • 4 mm-ig tömíti a csövekben lévő lyukakat

  • Több piercinggel is működik

  • Nem szárad ki

  • A lélek egész életén át tart

  • Korróziógátló anyagokat tartalmaz

  • A legmodernebb molekulákat tartalmaz, amelyek segítik a lyukak gyors és hatékony lezárását

  • Vízben oldódik

  • Nem veszélyes

  • Nem tartalmaz ammóniát

  • -15 °C és +50 °C közötti hőmérsékleten működik

 
Kézikönyv:
Schrader szelepet használó csövek esetén:
1. Távolítsa el a szelepfedelet és engedje le a gumiabroncsot, majd forgassa el a kereket úgy, hogy a szelep 9 óra és 12 óra között legyen.
2. Csavarja el és húzza ki a műanyag csövet a palack tetejéről.
3. Távolítsa el a fekete szelepmag-eltávolító szerszámot a cső tetejéről, majd távolítsa el a szelepmagot a szelepszárról. (Helyezzen be egy kétpontos szerszámot a Schrader szelep tetejébe, és az óramutató járásával ellentétes irányba csavarva távolítsa el a magot. Tartsa biztonságban a szelepmagot töltés közben!)
4. Most helyezze a töltőcső végét a szelepszárra, és fordítsa fejjel lefelé a palackot, finoman nyomja meg a palackot, hogy a kívánt mennyiségű tömítőanyag kerüljön a szelepbe. Győződjön meg arról, hogy a tömítőanyag egyenletesen áramlik a szelepbe. (A palack oldalán található adagolási skála segítségével töltse be a léleknek ajánlott mennyiséget. )
5. Távolítsa el a töltőcsövet a szelepről, és törölje le a maradék tömítőanyagot.
6. Szerelje vissza a szelepmagot a szerszám segítségével, és húzza meg az óramutató járásával megegyező irányba, amíg meg nem feszes, majd fújja fel a gumiabroncsot a kívánt nyomásra a gyártó ajánlásai szerint.
7. Pörgesd meg a kereket, és már indulhatsz is!
A Presta szelepet használó lelkeknek:
1. Ha a No Puncture Hassle belső csőtömítőanyagot Presta szelepbe tölti, először ellenőriznie kell, hogy rendelkezik-e eltávolítható szelepmaggal. (Nem minden Presta szelepmag eltávolítható).
2. Ellenőrizheti, hogy a Presta szelepnek van-e kivehető magja, ha azonosítja, hogy a szelepmag oldalai lapos élűek-e. A nem eltávolítható maggal rendelkező Presta szelepek élei nem laposak.
3. Ha lapos szélei vannak, a magot egy Presta szelepmag-eltávolítóval vagy finom mageltávolító fogóval távolíthatja el úgy, hogy az óramutató járásával ellentétes irányba csavarja le, amíg ki nem válik a szelepszárból. Tartsa biztonságban a szelepmagot a töltés során!
4. Most helyezze a töltőcső végét a szelepszárra, és forgassa el a kereket úgy, hogy a szelepe a 6 óra állásban legyen. Fordítsa fejjel lefelé az üveget, és finoman nyomja meg a palackot, hogy a szükséges mennyiségű tömítőanyagot adagolja a szelepbe. Győződjön meg arról, hogy a tömítőanyag egyenletesen áramlik a szelepbe. (A palack oldalán található adagolási skála segítségével töltse be a belső tubushoz az ajánlott mennyiséget. )
5. Távolítsa el a töltőcsövet a szelepről, és törölje le a maradék tömítőanyagot.
6. Szerelje vissza a szelepmagot a szerszám segítségével, és húzza meg az óramutató járásával megegyező irányba, amíg meg nem feszes, majd fújja fel a gumiabroncsot a kívánt nyomásra a gyártó ajánlásai szerint.
7. Pörgesd meg a kereket, és már indulhatsz is

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.